شرکت آریان درمان ابزار - صفحه اصلی

چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟:

چگونه-بوی-بد-دهان-را-از-بین-ببریم؟
دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت 17:04:15

با جویدن زیره دیگر با بوی بد دهان خداحافظی کنید. جدا از مسواک و نخ دندان می توانید برای تازه کردن بوی دهان زیره بجوید.
تعداد بازدید: 5226
خلاص شدن از شر بوی بدن دهان برای هرکسی یک معجزه محسوب میشود و دیگر کابوس صحبت کردن رو در رو با کسی را نخواهید داشت.
 
به گزارش بدونیم؛ بوی بد دهان کمی ناراحت کننده و مشکل ساز است. هنگامی که دوستانتان نزدیک شما هستند ممکن است برایشان ناخوشایند باشد. حتی در جمع دلتان نمی خواهد دهانتان را به صحبت باز کنید. ممکن است به پزشک مراجعه کرده باشید و با وجود مصرف داروهای تجویزی او هنوز هم مشکلتان حل نشده باشد. پس این روش ها را به شما پیشنهاد کنم.
 
جعفری بجوید
 
این سبزی را بجوید تا تاثیر آن را تمیزی دهان ببینید. در نهایت دهان شما تازه و خوشبو می شود. حتی می توانید از آب این سبزی به عنوان شوینده دهان استفاده کنید تا از بوی بد دهانتان خلاص شوید.
 
روغن نارگیل
 
تصور نکنید که روغن نارگیل تنها برای مو و پوست مفید است. می توانید از روغن نارگیل برای دندان ها نیز استفاده کنید. برای این کار باید ۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین مخلوط کنید و دندان ها را هر روز صبح و شب با آن مسواک بزنید. این ترکیب میکروب ها و باکتری های دهان را از بین می برد. دهان را تمیز و تازه و برای همیشه از بوی بد آزاد می کند.
 
زیره
 
با جویدن زیره دیگر با بوی بد دهان خداحافظی کنید. جدا از مسواک و نخ دندان می توانید برای تازه کردن بوی دهان زیره بجوید.
 
روغن ضروری نعناع فلفلی
 
نعناع فلفلی علاوه بر این که برای رشد موها بسیار مفید است دهان را نیز خوشبو می کند. فقط یک قطره از این روغن روی زبان برای خوشبو کردن و از بین بردن باکتری های دهان کافی است. بهتر است این کار را صبح ها قبل از رفتن به محل کار انجام دهید.
 
شوینده لیمو، عسل و دارچین
 
این ترکیب خوشمزه بوی بد دهان را برای تمام روز از بین می برد. آب ۲ عدد لیمو را بگیرید و نصف قاشق چای خوری دارچین، نصف قاشق چای خوری جوش شیرین و ۱ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس مواد را در یک فنجان آب گرم حل کنید و داخل بطری بریزید. هر وقت نیاز به شوینده دهان داشتید از آن استفاده کنید.
 
لیمو و سرکه سیب
 
فواید سرکه سیب بی شمار است. آب یک عدد لیمو و یک فنجان سرکه را در نصف لیوان آب حل کنید. یک قاشق سوپ خوری عسل و یک قطره روغن نعناع فلفلی به آن اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید و در یک بطری بریزید. دهان را با آن بشوئید و برای همیشه از بوی بد دهان خلاص شوید.
بوی بد
بوی بد دهان
شیشه های سربی
رادیولوژی
سونوگرافی